Příměstský tábor 2018

Hydrovka_2

Informace k příměstskému táboru v roce 2018

 Vážení rodiče, vážení (ne)členové přístavu. V roce 2018 krom klasického tábora pořádáme již potřetí koncem srpna příměstský tábor s hlavním zázemím v klubovně v termínu:

                        pondělí 27. 8. – pátek 31. 8. Vždy od 7:30 do 16:00 (adresa: Mezi Mosty 135, Pardubice, 53003)

Cena příměstského tábora je 1.300,- Kč pro člena přístavu a 1.500,- Kč pro nečlena. Na druhého sourozence přihlášeného v celém týdenním turnusu se poskytuje sleva 250,- Kč z celkové částky za celý týden. V ceně je zajištění dopolední a odpolední svačiny, oběda a pitného režimu. Náplní budou výlety do okolí po suchu i po vodě, koupání, hry ve městě a přilehlých parcích/lesích, vše ve skautském duchu.

Počet dětí na táboře je omezen počtem 25 účastníků, informujte se raději předem o volné kapacitě na výše uvedeném kontaktu nebo přímo na čísle: 604 339 581. Nahlásit dítě je nutné z důvodu dotace nejpozději 20. května (ještě máme 3 volná místa), později je možné přihlásit s příplatkem ve výši ušlé dotace (jen v případě volné kapacity).

Zálohy na tábor ve výši 500,- Kč vybíráme do 20. 6., později již vybíráme pouze celé platby (číslo účtu je: 2500244481/2010, Variabilní symbol: rodné číslo dítěte. Specifický symbol 0818, Zpráva pro příjemce – pro jistotu uveďte přezdívku či jméno, za koho platíte). Pro potvrzení potřebujeme odeslat scan písemné přihlášky na mail: jan.vavra@upce.cz, popřípadě přihlášku odevzdat přímo některému z vedoucích oddílů (znáte-li).

Závazné přihlášky.

Prosím, připište k Potvrzení o bezinfekčnosti případnou adresu a telefonní číslo, kde budete během tábora k zastižení. Také připište případné zdravotní potíže a braní léků.

Děkujeme

Příchod účastníků počítáme každý den od 7:30 do 8:00 hod. Prosíme o dochvilnost, neboť od 8.00 již poběží program. Své dítě si vyzvedněte od 16:00 do 16:15 hod. Děti budou potřebovat věci na vodu (náhradní oblečení včetně bot – pevná pata a špička, plavky, tričko a ručník, nedoporučují se tepláky, ale hadrové lehké kraťasy), které každý den využijí. Věci jim dejte do podepsané tašky. Suché věci si budou moci nechávat děti v klubovně. Během dne je zajištěna dopolední svačina, oběd s polévkou a  odpolední svačina. Dále pak bude celý den k dispozici šťáva a za nepříznivého počasí čaj. V pondělí ráno budeme vybírat potvrzení o bezinfekčnosti a kopii kartičky zdravotní pojišťovny. Další informace budeme posílat a zveřejňovat průběžně.

Aktuálně nahlášení účastníci (maximální limit 25, víc nedokáže zázemí klubovny snést a vedoucí uhlídat :)

  Jméno Věk
1. Vojta M. 11
2. Jakub M. 11
3. Aladin 11
4. Matyáš P. 11
5. Zuzana H. 12
6. Anežka R. 11
7. Tomáš R. 7
8. David B. 11
9. Matyáš B. 8
10. Pinky 11
11. Ezop 10
12. Dominik D. 8
13. Hvězdář 10
14. Idefix 11
15. Šíma 13
16. Šipka 11
17. Magdalena G. 10
18. Agáta R.
19. Dominik F. 11
20. Miloš H. 7
21. Komár 10
22. Anička M.
23. Žofka
24.
25.