
Stálý tábor Seč : 28. 6. – 12. 7. 2025
Stálý tábor na Seči je pro každého člena oddílu, který je registrován v našem oddíle. Jedná se o spaní ve stanech s podsadou na louce u základny na Seči (Loc: 49°50’15.511″N, 15°38’19.967″E). Základem tohoto pobytu jsou hry v přírodě a na vodě, nácvik pohybu na lodi a ovládání lodě na klidné vodě s výjimečnou možností plachtění. Dále pak společný skautský život v kolektivu. Na tuto akci je potřeba táborová bedna, (jejíž plánek naleznete zde, doufám, že je srozumitelný). V případě problému se sehnáním bedny nás včas kontaktujte. (pozn. předchozí roky se stávalo, že rodiče využívali návštěv na stálém tábořišti nadměrně intenzivně. Chápeme, že se Vám i jim stýská, ale uvědomte si, že dítě si za dva dny zvykne a je v pohodě).
(stránka je zatím informačně nedokončená, škrtnutý text není platný, nicméně postupně budu upřesňovat jak organizaci nájezdu, tak i další pokyny k přihlášení a pobytu.)
Poplatek za tábor
Základní cena tábora je 5.000,- Kč. Kapacita tábora 49 dětí.
Začátek je v sobotu 28. 6. 2025 přímo na Sečské základně po 9 hod (nejlépe max do 11 hod).
Organizace 1. dne:
Nástup na tábor neproběhne u klubovny, ale rovnou na tábořišti mezi 9-11 h. Neobjednáváme autobus, žádáme rodiče, aby nám pomohli s odvozem. Důvodem jsou omezené možnosti parkování u klubovny a neúměrný chaos při nástupech s pádly a vestami. Kdo z nováčku (rodičů) netuší, kde to je, kontaktujte nás do konce školního roku.
1. V jídelně na základně zdravotník vybere očkovací průkazy, kartičky zdravotní pojišťovny, prohlášení o bezinfekčnosti , souhlas rodičů a dětí s taborovými pravidly a potvrzení o zdravotním stavu od ošetřujícího lékaře (posudek o zdravotní způsobilosti dítěte) ne starší dva roky.
2. Na základně bude každému přidělena pádlo a vesta. Účastníkům, kteří nevlastní pádlo a vestu, bude na dobu tábora propůjčeno erární vybavení s konkrétním číslem, které na konci tábora vrátí.
3. Děti budou rozděleny do stanů s přihlédnutím účasti ve družině a kamarádským vztahům. S ohledem na hygienická opatření by měli přednostně bydlet spolu sourozenci, striktně oddělíme dívky a chlapce.
4. Rodiče mohou nastěhovat děti do stanů a udělat první úklid. Věci, které počítáme, že bude mít každý ve stanu jsou:
mýdlo, ručník, zubní pasta, kartáček opalovací krém, sluneční brýle 3 ponožky, 3 trenky, plavky 3 trička, triko s dl. rukávem tepláková souprava, kalhoty, krátké kalhoty, bunda (svetr), pláštěnka, holínky, pokrývka hlavy, modré tričko (ODDÍLOVÉ), kompletní junácký kroj, krátké modré kalhoty ke kroji, šátek – ne krojový, kapesníky, utěrka na ešus, boty do vody (pevná pata), tenisky, boty na výlet, holínky, spací pytel, karimatka (nafukovačku), ešus (3 díly), příbor (lžíce) v látkovém pytlíku, láhev na vodu, hřeben, šicí potřeby, tužky, lodní deník, KPZ, baterka, svíčky, zápalky, 10 kolíčků, krabička hřebíků, sekerka !, kapesní nůž, 3 metry provazu, malý batůžek, dopisní papír (pohlednice), kvalifikační stupně, stezky, kolečka do rulety, kapesné max. 300,-Kč.
Předpokládaná mimořádná opatření (zatím žádná): Nicméně pro hygienické požadavky je žádoucí vlastní kompletní jídelní sada (ešus) včetně příboru! Příbor bude mít každý ve svém vlastním látkovém pytlíku.
Věci, budou uklizeny v táborové bedně kromě spacáku, karimatky, kroje, ručníku, ešusu a bot.
5. Před odjezdem rodičů, odevzdají všichni mobilní telefony dětí vedoucímu tábora. V případě nutnosti kontaktu s dětmi (neočekávané okolnosti) napište sms na kontaktní číslo: XXX XXX XXX (doplníme) a dohodneme, kdy je možné dítěti zavolat. Pokud chcete vědět, jak se dětem daří, sledujte naše online zpravodajství na této stránce, kde se dovíte jak se vede, co děláme, co bylo k obědu, kdo se převrhl, kdo je táborovým čunětem atd. Nedávejte dětem žádnou jinou elektroniku kromě baterky. Dejte tím dětem možnost být nezávislí na jakékoli elektronice a na ten týden i na rodičích, jistě to zvládnou.
Organizace tábora:
Během dnů budou mít děti 5 programů na hry a 5 jídel.
Během tábora se opět budeme snažit dávat vědět o aktuálním dění i s fotkami na webové stránky podobně jako v předchozích letech.
Odjezd z tábora:
První rodiče rádi uvítáme v sobotu 12. 7. a to již v 9.00, neboť bude potřeba zbourat stany. Před odjezdem každého z dětí si nezapomeňte od zdravotníka vzít očkovací průkaz a kartičku pojišťovny. Tyto doklady budou vydávány po kompletním úklidu tábořiště.
V případě, že byste nemohli pro své dítě na základnu přijet do 12.00, dejte nám vědět a situaci vyřešíme.
Přihlašování na tábor probíhá přes online rezervační formulář ! Kapacita tábora bude naplněna při 50 přihlášených, další zájemci se musí informovat na schůzkách o možnosti dodatečného přihlášení.
Za tábor vybíráme zálohu ve výši 1.000,- za osobu a to do 10. 6. 2025. Doplatek pak je třeba uhradit nejpozději do 23. 6. 2025, dejte nám tímto šanci mít o účastnících jasno s dostatečným předstihem a neřešit platby v týdnu před začátkem, kdy budeme v práci i v přípravách táborů finišovat.
Číslo účtu je: 2500244481/2010. Pro správnou identifikaci platby při odeslání každé platby je třeba zadat následující informace:
- Variabilní symbol – uvádějte rodné číslo vašeho dítěte. Toto číslo máme uvedeno v registraci, popřípadě umožní identifikaci dle přihlášky.
- Specifický symbol: 280625 (Seč)
- Zpráva pro příjemce – pro jistotu uveďte přezdívku či jméno, za koho platíte.
Potvrzení o bezinfekčnosti, Závazné prohlášení dětí (a rodičů) – pravidla
Prosím, připište k Potvrzení o bezinfekčnosti případnou adresu a telefonní číslo, kde budete během tábora k zastižení. Také připište případné zdravotní potíže a braní léků.
Děkujeme
Adresa: Tábor Vodních Skautů
Kamenná obec 350
Seč u Chrudimi
538 07
Tábor je podpořen z dotačního titulu města Pardubic „Program podpory volného času“
a dotačního titulu Pardubického kraje